Toimitusehdot

Yhteystiedot

Kandiakatemia Oy (myöh. Myyjä)
HFT 4
00750 Helsinki

Asiakaspalvelu

p. 050 555 0950 (ark. 10-14)
info@hoitoturva.fi

Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 työpäivää. Pyrimme siihen, että toimitukset lähetetään aina mahdollisimman nopeasti asiakkaalle. Jos toimitusaika venyy normaalia pidemmäksi tai tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan, otamme asiakkaaseen yhteyttä mahdollisimman nopeasti sähköpostitse tai puhelimitse.

Toimitustavat

Kaikki tuotteet on hinnoiteltu vapaasti Helsingissä eli hintoihin lisätään toimituskulut. Toimituskulut määräytyvät kuljetusliikkeen hinnaston mukaisesti. Mikäli lähetys on suuri tai painaa yli 30 kg, ostoskorin tuotteet hinnoitellaan ilman lähetyskuluja ja lähetyskulut lasketaan erikseen.

Verkkokaupan maksutavat

Maksutavat: Luottokortit, Verkkopankkimaksut, Mobilepay, Siirto, Pivo, Apple Pay sekä tilisiirto.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on 30 vuorokauden palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Palauttaessasi tuotteita ilmoita asiasta asiakaspalveluumme ja käytä nettisivuillamme olevaa palautuslomaketta.

Jos olet jo ehtinyt käyttämään tuotetta, mutta se ei ole vastannut odotuksiasi, ota palautusoikeusajan sisällä yhteyttä asiakaspalveluumme, niin katsotaan mikä ongelma on ja hoidetaan asia kuntoon!

Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden mahdollisista lähetyskustannuksista vastaa asiakas.

Pyydämme ilmoituksessanne ilmoittamaan:

Asiakkaan tunnistetiedot (nimi ja tilausnumero, sähköpostiosoite)
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron, jos maksoit tilisiirtona.

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksen, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa ensisijaisesti sähköpostitse. Ilmoitamme yleensä asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse poikkeavista toimitusajoista. Myös Myyjä pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen ja asiakkaan rahojen palauttamiseen, mikäli tuotteen saatavuudessa on häiriöitä tai tuotteen hankintahinta on muuttunut.

Verkkokaupan hinnat

Sivuilla näkyvät myyntihinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden virheellisesti kirjautuneiden hintojen korjauksiin. Mikäli hinnan virheellisyys todetaan vasta tilauksen vahvistuksen yhteydessä, ollaan siitä yhteydessä asiakkaaseen ennen kuin tilaus vahvistetaan lopullisesti. Varatessanne aseen nettikaupasta, varaus astuu voimaan kun olemme vastaanottaneet varausmaksun aseen kokonaishinnasta. Varausmaksun osuutta ei palauteta, jos kauppa purkaantuu tai jää kokonaisuudessaan tapahtumatta asiakkaan toimien vuoksi.

Ylivoimainen este

Myyjä ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy sellaisten tekijöiden vuoksi, joihin myyjä ei ole pystynyt vaikuttamaan. Tällaisia seikkoja ovat esimerkiksi valtion poikkeustilat (esim. hätätila, sotatila), voimakkaat luonnonilmiöt, vienti- ja tuontikiellot, viranomaispäätökset, yleisen liikenteen häiriintyminen, epidemia tai pandemia.